۱۳۸۹ آذر ۲۹, دوشنبه

جندالله برابر با جهاد يا تروريست




بسم الله الرحمن الرحيم
جندالله برابر با جهاد يا تروريست
اولا پيروزي در عمليات انتقام 2 را به امير مجاهد حاج محمد ظاهر بلوچ و استاد بزرگوار مولوي عبدالرئوف و برادران مجاهد تبريك عرض مي كنم و توفيق و پيروزي روز افزون را براي شما برادران عزيز از خداوند منان آرزومندم.
ثانيا مي خواستم در مورد تفاوت بين جهاد و تروريست چند سطري بنويسم تا شايد آن عده از ملت بلوچ و اهل سنت كه كور كورانه بدون تفكر تابع و مطيع حكومت فاسق و شيطاني خامنه اي ملعون هستند بيدار شوند خامنه اي شيطان صفت ونظامش هميشه سعي كرده و مي كند كه با به كار بردن ترفندهاي مختلف ازجهاد يك چهره زشت و كريه به نمايش بگذارد حال آنكه هدف از جهاد اعزاز اسلام واعلاء كلمه الله و حمايت از مظلومان ستمديده و زدودن غبار ظلم و ستم از چهره جامعه بشري است بنابراين جهاد فرض شد تا به وسيله آن لكه هاي ننگ كفر وشرك را از تاريخ بشري بزدايد .
حال آنكه نه تنها حكومت ملعون ايران بلكه ملل غرب با انتخاب واژه جديد تروريست مي كوشند كه جهاد را از صفحه جهان محو سازند و با به انحراف كشاندن افكار عمومي مي گويند كه جهاد همان تروريست است و تروريست با تما م اشكال آن محكوم است در حالي كه بين جهاد و تروريست تفاوت زيادي وجود دارد تفاوتي بر اندازه تفاوت نماز و فحشاء چنانكه نماز از احكام خداوند و فحشاء يك فعل شيطاني است بنا بر اين نماز وفحشاء با هم در تضاد هستند و هيچ گاه در هم جمع نخواهد شد پس جهاد نيز يكي از احكام خداوند و عملي پاك و منظم و عبادتي بزرگ است و از ارتكاب اعمال تروريستي جلوگيري ميكند و تروريست يك فعل خطرنا ك شيطاني ويك گناه مهلك و نا پاك است كه هيچ جايگاهي در اسلام ندارد بنابراين جهاد و ترورست نه با هم جمع مي شوند و نه يكي از انها مي تواند تعبير ديگري باشد .
مايه ي مسرت است كه پاسخ كليه ي اعتراضات و شبهات نسبت به جهاد بسياري از سوره هاي قرآن مثل سوره بقره ،آل عمران ،نساء ،انفال و … و قابل ملاحظه است.
در نهايت با كمي تفكر در طرز عمل جنبش جندالله پي خواهيم برد كه هدفي جز اعزاز اسلام و اعلاء كلمه الله وزدودن غبار ظلم و ستم در يك كلمه جهاد عليه شرك و كفر ندارد و باز با كمي فكر خواهيم فهميد كه حكومت جور و ستم ايران يا خود راه گمراهي در پيش گرفته و آيات قران را انكار مي كند و يا هيچ شناختي از اسلام ندارد چون آگر كمي در آيات قرآني تفكر مي كرد پي به حقيقت دين اسلام مي برد ودست از ظلم و ستم و تعدي و دست از قتل و غارت اهلسنت چه در بلوچستان و چه در كردستان ….. بر مي داشت .
از زنداني كردن علماء گرانقدر ما و جوانان بي دفاع كه بدون دليل زير شكنجه هاي وحشيانه آنها يا جان خود يا هوش و هواس خود يا يكي از اعزاي بدن خود را از دست مي دهند دست مي كشيد .
اين نظام فاسق خود را زير پرده اسلام پنهان كرده است تا چهره كريه و زشتش را نبينند و پي به افكار و اعمال پليدش نبرند اين وظيفه نه تنها گروه جندالله بلكه وظيفه تك تك جوانان و ملت بلوچ و اهلسنت است كه از خواب غفلت بيدار شوند و با حكومت خامنه اي شيطان بجنگند و تا برقراري صلح و آرامش در سرزمين عزيزمان بلوچستان حتي از جان خود نيز گذشت كنند.
دوستدار مجاهدان (ابو سعد بلوچ)

آژانس خبري شاهين بلوچستان

هیچ نظری موجود نیست: